سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت | هزینه | تعرفه تولید محتوا

 

هزینه تولید محتوا به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل بسیاری هستند که مشخص می‌کنند بعنوان یک صاحب کسب‌وکار چه بودجه‌ای را می‌بایست صرف بازاریابی محتوایی خود کنید. ممکن است بخواهید یک یا چند نفر را برای این کار در شرکت خود استخدام کنید ولی اگر شماهم بر این باورید که بازاریابی محتوایی یک کار تیمی است، برخی از عوامل موثر در هزینه تولید محتوارا اینجا می‌توانید مطالعه کنید. 

استراتژی بازاریابی محتوایی و نوع محتوا

برخلاف برخی از تولید کنندگان محتوا که پکیج‌های مشخصی را بر روی وب منتشر کرده‌اند، از نظر من این شیوه از محاسبه هزینه تولید محتوا صحیح به نظر نمی‌رسد. نمی‌توان محتوای وب‌سایت را به شیوه‌ای پکیج شده و از پیش آماده ارائه کرد چرا که هر کسب و کار اینترنتی استراتژی بازاریابی محتوایی مخصوص به خود را باید داشته باشد. 

برای مثال ممکن است شما یک استارتاپ در زمینه فین‌تک و یا یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی باشید، مطمئنا می‌بایست استراتژی متفاوتی را برای انتشار مطالب در وبلاگ خود در پیش بگیرید. یک استارتاپ فین‌تک ممکن است بتواند با انتشار 5 پست وبلاگی هدفمند در ماه مخاطبان بسیاری را از طریق شبکه‌های اجتماعی بدست آورد ولی یک فروشگاه لوازم آرایشی می‌بایست ده ها نوشته در وبلاگ خود منتشر کند تا قادر باشد با رقبای قدر این حوزه، رقابت کند.

همچنین استراتژی بازاریابی محتوایی می‌تواند در نوع محتوای مورد نیاز نیز موثر باشد. ممکن است شما استراتژی بازاریابی خود را مبتنی بر ویدیو و یا موشن گرافیک طراحی کنید و نه محتوای متنی. در چنین شرایطی هزینه تولید محتوا متفاوت خواهد بود و نمی‌توان نسخه یکباره‌ای برای آن پیچید.

پیمانکار تولید محتوا

اینکه چه کسی برای شما تولید محتوا می‌کند اغلب تاثیر مستقیمی در ساختار هزینه‌هایتان دارد.

پیشنهاد: از تیم‌‌های بازاریابی محتوایی استفاده کنید. هم باندازه آژانس‌های تبلیغاتی هزینه‌های گزاف ندارند و هم اینکه از علم و دانش کافی بهره‌مند هستند.

هزینه تولید محتوا در ناربو متناسب با محتوای شما بررسی می شود و شما می توانید بسته های تولید محتوا را با توجه به نیازتان، شخصی سازی کنید تا به بهترین پیشنهاد برسید.

حجم و میزان محتوا

خواه ناخواه حجم محتوا در قیمت گذاری آن موثر است. یک پست وبلاگی استاندارد که مورد علاقه موتورهای جستجو نیز باشد حدود 1000 واژه است. در برخی مواقع شما نیاز خواهید داشت تا برای کیوردهای خاص مطالبی با محتوای چند هزار واژه درخواست کنید. گاهی نیز مجبور هستید مطالبی کوتاه و سریع منتشر کنید.

سنجه‌های بیهوده

برخی بازاریابان محتوایی با ارائه سنجه‌هایی همچون “رعایت اصول سئو” و “تولید محتوای مرتبط با برند” درخواست مبلغ بیشتری می‌کنند که چندان کار صحیحی به نظر نمی رسد، چرا که محتوا بدون رعایت اصول سئو و همچنین عدم ارتباط مناسب با هویت برند هیچ‌گاه قادر نخواهد بود کسب‌وکار را به رشد مدنظر برساند.

قیمت تولید محتوا در ناربو بسیار مناسب است. ناربو محتوای مورد نیاز شما را با برنامه ریزی مطابق نیاز شما به شما تحویل میدهد.

اطلاعات بیشتر درباره ناربو